niedziela, 23 sierpnia 2015

WYWIAD Z MICHAŁEM BARYZĄ



Czas na wywiad z ostatniego numeru. Michał Baryza <3



„Sesje zdjęciowe i pokazy mody to coś, co uwielbiam"
– wywiad z MICHAŁEM BARYZĄ



MICHAŁ BARYZA- finalista trzeciej polskiej edycji "Top Model" oraz pierwszej, w której mogli wziąć udział mężczyźni. Jego kariera prężnie się rozwija o czym świadczą sesje i pokazy u wspaniałych projektantów nie tylko w Polsce, ale i za granicą.



Od Top Model minęło trochę czasu. Jak wygląda Twoje życie teraz, po programie?

Moje życie po Top Model zmieniło się o 180 stopni. Pełne zaangażowanie w pracę modelingową, gdzie kiedyś to było dla mnie tylko marzenie. Teraz to rzeczywistość, która sprawia mi wiele radości.


Zarówno na całym świecie, jak i w Polsce mamy wielu projektantów. W czyim pokazie najchętniej wziąłbyś udział?

Przede wszystkim chce się zaprezentować na pokazach wielu znanych projektantów. Chce im pokazać, że praca ze mną to czysta przyjemność i pełen profesjonalizm. Przede mną ciężki okres i mam nadzieje, że zagraniczni projektanci będą w pełni usatysfakcjonowani moją pracą.


Jak zareagowała rodzina na Twój udział w programie Top Model?


Początkowo moja rodzina nie wiedziała w czym biorę udział. Nie zdradzałem na samym początku wszystkiego, bo sam nie wiedziałem jak się to ułoży. Później zaczęli trzymać za mnie kciuki i oczywiście mnie wspierali.




Wolisz brać udział w sesjach zdjęciowych czy pokazach mody?

Sesje zdjęciowe i pokazy mody to coś, co uwielbiam. Nie ograniczam się tylko do sesji czy do pokazów, bo tu i tu jest mega atmosfera i czeka Cię zawsze wiele przygód. :)

Czy cieszy Cię fakt, że jesteś rozpoznawalny?

Cieszy mnie, że ludzie na ulicy mnie rozpoznają. Początkowo było to dla mnie dziwne uczucie, bo to wszystko pojawiło się tak - z dnia na dzień. Teraz przyzwyczaiłem się do tego i bardzo się z tego cieszę, kiedy swoim widokiem sprawiam uśmiech na twarzach wielu ludzi :)


10 lat później… Jak wyobrażasz sobie wtedy swoje życie?

Moje życie za 10 lat... daleko uciekamy w przyszłość. Myślałem o tym kiedyś i doszedłem do wniosku, że po 10 latach chce być znany na całym świecie. Chce być inspiracją dla wielu młodych ludzi i kimś z kogo będą mogli brać przykład także starsi ode mnie.


Każdy w życiu ma jakieś dziwne sytuacje, historie. Zdradź nam jaka jest najgłupsza rzecz, którą zrobiłeś?

Łooo, tych rzeczy było naprawdę dużo... głupio się przyznać nawet.


Gdybyś musiał zrezygnować z zawodu modela, czym byś się zajął?

Gdybym musiał zrezygnować z zawodu modela to najprawdopodobniej zająłbym się medycyną. Poszedłbym w tym kierunku, w którym zdobyłem wykształcenie - fizjoterapia.



Jeśli chodzi o kobiety: blondynki, czy brunetki?

"Blondynki, Brunetki ja wszystkie Was dziewczynki..." Nie mam jednego obrazu kobiety idealnej jaka byłaby dla mnie odpowiednia. Lubię zarówno blondynki jak i brunetki... Ona po prostu musi mieć to „coś”.


Uważasz, że TVN podjął dobrą decyzję, przyjmując mężczyzn do modowego programu?


Myślę, że TVN strzelił w 10 dając szanse udziału mężczyznom w programie. Sądzę, że zyskali na tym dużą popularność, znacznie większą niż promocja samych modelek.


Widać, że dbasz o swoją sylwetkę. Ile czasu dziennie na to poświęcasz? Jak wygląda Twój trening?

Codziennie jestem na siłowni i dbam o swoje ciało. Zawsze dbałem o sylwetkę i sprawiało mi to satysfakcje, to moja pasja, robię to dla siebie... Modeling to zawód, gdzie w głównej mierze zarabia się ciałem ale i nie tylko, cieszę się, że mogę to wszystko połączyć. Trening - dziennie to jakieś 2-3 h zabawy na siłowni :)


Kiedy wybiegasz myślami w przyszłość widzisz siebie z piękną kobietą i gromadką dzieci, czy raczej przewidujesz życie singla?

Oczywiście, że widzę przy sobie piękną, mądrą kobietę i gromadkę dzieci ale jak na razie nie wiem co mi życie przyniesie. Cieszę się każdym dniem i każdą nową sytuacją jaka mnie w życiu napotyka.


Czym zaskakują Cię fanki?

Fanki zaskakują mnie różnymi nowatorskimi pomysłami, zdjęciami jakie wysyłają. Komentarze są również mile widziane i odbierane przeze mnie, ale cieszy mnie zawsze to kiedy ktoś czymś się wykaże, czymś mnie pozytywnie zaskoczy. To sprawia mi ogromną radość, że niektórzy jednak poświęcą na coś czas i wkładają w niespodziankę odrobinę zaangażowania.


Jesteś szczęśliwym człowiekiem?

Tak, jestem szczęśliwym człowiekiem ale czasami jak każdy z nas wiadomo - mam gorsze dni.



Jaki jest Twój wymarzony samochód?

Mój wymarzony samochód to taki, którym nikt jeszcze nie jeździł :)

DZIĘKUJEMY ZA WYWIAD! 


4 komentarze:

  1. super post i wywiad ! zazdroszcze takiej przyjemnosci jak rozmowa z Michałem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ci się udaje przeprowadzać wywiady? :)

    http://blizej-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszytko zależy od starań, a przede wszystkim tego, czy umiesz rozmawiać i przekonać do siebie i swojej inicjatywy kogoś :D Ważny jest też oczywiście warsztat dziennikarski :D

      Usuń