niedziela, 23 sierpnia 2015

NIEDZIELA, 23 SIERPNIA 2015




Europejski Dzień Pamięci Ofiar Nazizmu i Stalinizmu, Międzynarodowy Dzień Pamięci o Handlu Niewolnikami i jego Zniesieniu
235 dzień roku
130 dni do końca roku
dni do końca wakacji 




IMIENINY OBCHODZĄ: Apolinary, Róża

POLECANE NA DZIŚ:
Flo Rida ft. Robin Thicke & Verdine White - I Don’t Like It, I Love It



"All out, turn the beat up
Hey now I'm glad to meet ya
Turn up girl, blow the speaker
Yeah up, think about it now, blow the speaker
I'll speak louder, let's get wild tonite
Billionaire bottles, we just down em like
Ain't no problem, all my roads are right
All right, all right

I don't like it, I love it
I got another comin' in my budget
I got a anaconda in my truck fit
Don't push it, don't push it
Cause I'ma hit it til I jackpot, that's right
Wax on baby wax off, act right
You can put it on the black card, all night
And I'll spend it, I'll spend it cause"

tłumaczenie:

Wszyscy na zewnątrz, włączyć ten bit
Hej teraz cieszę się, że cię poznałem
Pojawia się dziewczyna, dmucha w mikrofon
Tak, myślę o tym teraz, dmucha w mikrofon
Będę mówić głośniej, bądźmy dzicy dziś wieczorem
Miliard butelek, po prostu w dół lubię
Nie ma problemu, wszystkie moje drogi są w porządku
W porządku, w porządku

Nie lubię tego, nie, ja to kocham
Mam inne wpływy w moim budżecie
Mam anakondę w mojej ciężarówce
Nie pchać się, nie pchać
Bo ja rozbijam pulę, to prawda
Wosk na malowanej lali, to prawda
Można go umieścić na czarnej karcie, całą noc
A ja ją poświęcę, poświęcę ją bo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz