wtorek, 18 sierpnia 2015

WTOREK, 18 SIERPNIA 2015




230 dzień roku
135 dni do końca roku
14 dni do końca wakacji 





IMIENINY OBCHODZĄ: Helena, Ilona


POLECANE NA DZIŚ:

Bars and Melody - Hopeful




"Please help me God, I feel so alone
I'm just a kid, can't I take it on my own
I've cried too many tears yeah writing this song
Trying to fit in, where do I belong?
I wake up every day, don't want to leave my home
My momma's askin' me why I'm always alone
Too scared to say, too scared to holler
I'm walking to school with sweat around my collar
I'm just a kid, I don't want no stress
My nerves are bad, my life's a mess
The names you call me, they hurt real bad
I want to tell my Mom but
She's havin' trouble with my Dad
I feel so trapped there's nowhere to turn
come' to school
Don't wanna fight I wanna learn
So please mister bully
Tell me what I've done
You know I have no Dad
I'm livin' with my Mom"

tłumaczenie:

Proszę pomóż mi Boże, czuję się taki samotny,
Jestem tylko dzieckiem, jak mogę sam to udźwignąć,
Wylałem zbyt wiele łez pisząc tą piosenkę,
Próbując się dopasować, gdzie jest moje miejsce?
Budzę się codziennie i nie chcę wychodzić z domu,
Mama pyta mnie czemu zawsze jestem sam,
Zbyt przestraszony by powiedzieć, zbyt przestraszony by krzyczeć,
Chodzę do szkoły z duszą na ramieniu,
Jestem tylko dzieckiem, nie chcę stresu,
Moje nerwy są zszargane, moje życie jest bałaganem,
To jak mnie nazywasz bardzo boli,
Chcę powiedzieć mamie,
Ma problemy z moim ojcem,
Czuję się uwięziony, nie ma przełomu
Chcę tylko chodzić do szkoły
Nie chcę walczyć tylko się uczyć
Więc proszę Prześladowco
Powiedz mi co zrobiłem
Wiesz że nie mam ojca
Żyję z moją mamą




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz