poniedziałek, 3 sierpnia 2015

PONIEDZIAŁEK, 3 SIERPNIA 2015




215 dzień roku
150 dni do końca roku
29 dni do końca wakacji 

IMIENINY OBCHODZĄ: Augustyn, Cyran, Lidia, Mirosław, Nikodem



POLECANE NA DZIŚ: 

Ella Henderson - Yours





"And if I've been feeling heavy
You take me from the dark
Your arms they keep me steady
So nothing could fall apart

And I will find my strength to untape my mouth
When I used to be afraid of the words
But with you I’ve learned just to let it out
Now my heart is read to burst

Cause I, I feel like I’m ready for love
And I, wanna be your everything and more
And I know every day you say it
But I just want you to be sure
That I am yours
That I am yours"


tłumaczenie:


Gdybym czuła się ciężko
Ty zabrałbyś mnie z ciemności
Twoje ramiona mnie uspokajają
Więc nic już się nie rozpadnie

I znajdywałam siłę,by uwolnić swe usta,
Kiedy jeszcze zwykłam bać się słów
Ale przy Tobie nauczyłam się je po prostu wyrzucać
Teraz moje serce jest gotowe, by wybuchnąć
`Bo ja, Czuję, że jestem gotowa na miłość
I ja, Chcę być Twoim wszystkim i jeszcze więcej
I zdaję sobie sprawę, z wszystkiego co powiedziałeś
Ale po prostu chciałabym, żebyś miał pewność,
Że jestem Twoja
Że jestem Twoja




1 komentarz:

  1. Nie słyszałam tej piosenki wczesniej. bardzo ładna!

    pozdrawiam,
    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń