piątek, 21 sierpnia 2015

PIĄTEK, 21 SIERPNIA 2015



233 dzień roku
132 dni do końca roku
10 dni do końca wakacji 



IMIENINY OBCHODZĄ: Franciszek, Wiktoria

POLECANE NA DZIŚ:
Cris Cab - Englishman In New-York ft. Tefa & Moox, Willy William



"I don't drink coffee, I take tea, my dear
I like my toast done on one side
And you can hear it in my accent when I talk
I'm an Englishman in New York

See me walking down Fifth Avenue
A walking cane here at my side
I take it everywhere I walk
I'm an Englishman in New York

I'm an alien, I'm a legal alien
I'm an Englishman in New York
I'm an alien, I'm a legal alien
I'm an Englishman in New York"

tłumaczenie:

Nie piję kawy, wolę herbatę, moja droga
Lubię, jak mój tost jest spieczony z jednej strony
I możesz to usłyszeć w mym akcencie, gdy mówię
Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Widzisz mnie gdy, kiedy spaceruję piątą aleją
Laskę zawsze mam przy sobie
Biorę ją wszędzie, gdzie idę
Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Jestem obcym, jestem legalnym obcym
Jestem Anglikiem w Nowym Jorku
Jestem obcym, jestem legalnym obcym
Jestem Anglikiem w Nowym Jorku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz