poniedziałek, 31 sierpnia 2015

PONIEDZIAŁEK, 31 SIERPNIA 2015




Dzień Blogów, Dzień Solidarności i Wolności
243 dzień roku
122 dni do końca roku
OSTATNI DZIEŃ WAKACJI - NIE ZMARNUJ GO!

IMIENINY OBCHODZĄ: Bohdan, Rajmund


POLECANE NA DZIŚ:

LENA – Traffic Lights




"I hope that the Traffic Lights don't change
Keeping me away from you
I hope that the Traffic Lights don't change
Wherever I lose
And I hope that you're
Gonna get there soon
I hope that the Traffic Lights don't change
Keeping me away from you"

tłumaczenie:

Mam nadzieję, że światła uliczne się nie zmienią
Trzymając mnie z daleka od Ciebie
Mam nadzieję, że światła uliczne się nie zmienią
Gdziekolwiek przegram
I mam nadzieję, że Ty
Przybędziesz tam wkrótce
Mam nadzieję, że światła uliczne się nie zmienią
Trzymając mnie z daleka od Ciebie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz