sobota, 15 sierpnia 2015

SOBOTA, 15 SIERPNIA 2015




Święto Wojska Polskiego, Wniebowzięcia NMP
227 dzień roku
138 dni do końca roku
17 dni do końca wakacji 




IMIENINY OBCHODZĄ: Maria, Stefan


POLECANE NA DZIŚ:

Sam Smith - I'm Not The Only One





"You say I'm crazy
'Cause you don't think I know what you've done
But when you call me "baby"
I know I'm not the only one

You've been so unavailable
Now sadly I know why
Your heart is unobtainable
Even though Lord knows you kept mine"

tłumaczenie:

Mówisz, że jestem szalony
Bo wątpisz w to, że wiem co zrobiłeś
Ale kiedy mówisz do mnie "kochanie"
Wiem, że nie jestem jedyny

Byłeś tak bardzo niedostępny
Teraz niestety wiem dlaczego
Twoje serce jest nieosiągalne
Mimo, że Bóg mi świadkiem, Ty zatrzymałeś moje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz