sobota, 8 sierpnia 2015

SOBOTA, 8 SIERPNIA 2015





220 dzień roku
145 dni do końca roku
24 dni do końca wakacji 


IMIENINY OBCHODZĄ: Emilian, Miron



POLECANE NA DZIŚ:

Margaret - Heartbeat





"It's when my heart be be be beats for you
Pounding in my chest
I'm freaky , you're cool
And if your heart be be be beats for me
Let me land on quicksand not on concrete

You can beat it 
When you feel the rhythms
Of my pulse pumping through your block at night
'Cause I'm beat by this beats that lie hidden
Beating either too low or too high"

tłumaczenie:

Bo kiedy moje serce bi bi bi bije dla Ciebie
Łomocze w mej klatce piersiowej
Jestem szalona, a ty jesteś chłodny
I kiedy Twoje serce bi bi bi bije dla mnie
Pozwól mi spaść na ruchome piaski, a nie beton

Ty możesz to doświadczyć
Kiedy czujesz ten rytm
Mojego pulsu bijącego przez twój blok nocą
Bo jestem stworzona przez te bity leżące w ukryciu
Uderzając albo za nisko, albo za wysoko



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz