czwartek, 13 sierpnia 2015

CZWARTEK, 13 SIERPNIA 2015



Międzynarodowy Dzień Osób Leworęcznych
225 dzień roku
140 dni do końca roku
19 dni do końca wakacji 





IMIENINY OBCHODZĄ: Diana, Hipolit, Kasjana 

POLECANE NA DZIŚ: 

Isac Elliot - Baby I






"Baby I-I-I-I-I
I would lie-ie-ie-ie-ie
If I told you you’d be better off with someone else
Baby I-I-I-I-I
I would lie-ie-ie-ie-ie
If I said I never miss you when I’m by myself
So tonight I will try. I will open your eyes
’Cause I know that you’d be better off with me instead

Friday night dressing up to go out
U turn around asking me if you look alright
What can I say you blow me away I wish you were mine
Maybe you already found your Mr Right, ooh"

tłumaczenie:

Kochanie ja
Skłamałbym
Jeśli powiedziałbym tobie że lepiej ci z kimś innym
Kochanie ja 
Skłamałbym
Jeśli powiedziałbym że nie tęsknie za tobą gdy jestem sam
Więc tej nocy spróbuje otworzyć tobie oczy
Ponieważ wiem że będzie ci lepiej ze mną

Piątkowa noc ubierasz się by wyjść
Odwracasz się i pytasz czy wyglądasz dobrze
Co mogę powiedzieć,zdmuchujesz mnie* chciałbym żebyś była moja 
Może znalazłaś już swojego "Pana Właściwego"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz