piątek, 10 kwietnia 2015

Sesja tematyczna w wykonaniu MADZI DŁUGOSZ - więcej zdjęć


Mamy dla Was więcej zdjęć z ostatniej sesji tematycznej promującej również naszą gazetę. 
Hasło: " Nawet najbardziej szarą rzeczywistość da się pomalować uśmiechem" 

Temat sesji ma na celu uświadomić nam, że dzięki radości wszytko staje się łatwiejsze, życie wtedy jest wyjątkowe i mega pozytywne. Uśmiech sprawia, że ludzie postrzegają nas inaczej. 

Nie warto więc marnować czasu na smutek, lecz doceniać każdy dzień spędzony wśród ludzi, którzy napełniają nas energią i sprawiają, że świat jest lepszy. 
































Tu możecie znaleźć więcej zdjęć Madzi: https://www.facebook.com/madziadlphotography



9 komentarzy:

  1. Świetna sesja! Co to są te kolorowe dymki? Wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulki dymne. Pięknie wyglądają, ale strasznie trudno robi się z nimi sesje. :D Raczej nie polecamy, gdyż można się nimi nieźle poparzyć.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, ciekawy pomysł z tymi dymkami :)!
    Zapraszam do mnie: http://ania-sowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne macie te koszulki! :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sesja dziewczyny ! jestem pod wrażeniem :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Jeżeli chciałabyście pomóc byłabym wdzięczna. Wystarczy notka bądz wspomnienie w kolejnym poście, cokolwiek o tematyce mojego bloga i podanie do niego link a ogromnie pomożecie mi i osobą które potrzebują wsparcia. Nie licze na popularność a do dotarcie do takich osób. Z góry dziękuje. ;)

    idealnieniieidealna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Switna sesja , zdjęcia dają bardzo dużo pozytywnej energii :)

    zapraszam do mnie:
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Strasznie mi się podobają, są takie pozytywne! :D

    fitisequalhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń