środa, 15 kwietnia 2015

"BE HAPPY" - więcej zdjęć i opisów


Cześć, tu Monika! Mam dla was więcej zdjęć z rubryki, którą prowadzę. 

Ty tez możesz podzielić się radością z innymi wysyłając do nas zdjęcie na adres mejlowy lub snapa. 

Najlepsze zdjęcia ukażą się w następnym numerze "Scream of Future".



Gwiazdy. Wszędzie gwiazdy. 


- Wiesz co to jest ?

- Nie.

- A wiesz do czego służy?

- Nie.

- A pokazać Ci ?- Piff paff.


Patatatające przez świat!


Śmiejmy się, niech myślą dlaczego.


Heelp duszą mnie...


Kolorowo i na tak !


Udawajmy normalne. Nikt się nie zorientuje. :D


Zdjęcie z serii 'zjadłaś mi ciastko'



Mówisz : 'Ale jesteście głupie.'
Myślisz : 'Co ja bym bez Was zrobiła.'



-OOOOMMMMM
- Patrzcie! Jestem jak duch :o


Bo po co smutać,jak można śmiechać?


Zaraz Ci oddam:*


Cicho! Może nikt nie zauważy, że ona też tu jest. :D

Po co być poważnym i nudnym jak można być
pozytywnym i szczęśliwym?


Kto znalazł przyjaciela skarb znalazł <3





fot.: Klaudia Łysiak 
fot.: Magda Długosz 

#Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz