czwartek, 21 maja 2015

WAKACYJNE INSPIRACJE ZAGRANICZNE


Mamy dla Was fotograficzne propozycje ciekawych miejsc na świecie, które powinniście odwiedzić. Wakacje tuż tuż, więc może zainspirowani podróżami fotografa zaplanujecie sobie wypoczynek w naprawdę pięknych zagranicznych miastach. 


ZANIM JEDNAK PRZEJDZIEMY DO ZDJĘĆ PODSYŁAMY WAM TROCHĘ INFORMACJI O AUTORZE:

Nazywam się Edyta. Mam 19 lat i pochodzę z Woli (k.Pszczyny). Mam wiele zainteresowań, lecz największym hobby jest fotografia. Już od dziecka lubiłam robić zdjęcia wszystkiemu w koło.Swoją przygodę zaczynałam z aparatem analogowym, a od 5-ciu lat mam amatorską lustrzankę. Zapraszam Was serdecznie na mojego bloga, na którym codziennie możecie podziwiać wykonanie przeze mnie fotografie: http://edzia-photoamator.blogspot.com/ 





Te zdjęcia naprawdę zachwycają! Musisz je zobaczyć!



WINCHESTER











CANTERBURY







ATENY, GRECJA




BRIGHTON






BUDAPESZT, WĘGRY




CALAMOS BEACH, GRECJA




LONDYN












METEORY, GRECJA






PORTSMOUTH







WORTHING





http://edzia-photoamator.blogspot.com/ 




1 komentarz:

  1. Prześliczne zdjęcia, aż chciałoby się być w tych wszystkich miejscach ;)

    OdpowiedzUsuń