sobota, 2 maja 2015

NOWI REDAKTORZY SOF


Na facebook'u wspominaliśmy, że do naszego składu dołączyło kilka osób. 
Czas poznać nowych redaktorów!




Jestem Mateusz,mam 17 lat. Interesuję się sportem, fitnessem, a także muzyką. Lubię jazdę na bmx'ie i deskorolce. Chcę rozwijać swoje pasje poprzez pisanie artykułów w takiej tematyce i prowadzenie własnego bloga.






Jestem Marcin, mam 16 lat. Interesuje się muzyką, grami. Do swoich zamiłowań mogę również dopisać biologię, z którą wiąże poważne plany. Posiadam swój kanał na YouTube oraz bloga.







Nazywam się Angelika. Mieszkam w malowniczej wsi Gilowice. Mam 16 lat. Od 8 roku życia interesuje mnie fotografia. Chciałabym spełnić swoje marzenie i kupić lustrzankę ale niestety finanse mi na to nie pozwalają. Od pewnego czasu chciałam założyć bloga, lecz nie byłam do końca przekonana czy mi się uda. Dziś cieszę się że jestem z wami. 
Dla "Scream of Future" będę tworzyć rubrykę "Dziwactwa modowe". 






Mam na imię Natalia. Mieszkam w Rzeszowie. Mam 16 lat. Prowadzę własnego bloga. 
Co tydzień będą tutaj wstawiane posty, mojego autorstwa ze "stylówkami na 7 dni tygodnia"! Mam nadzieje że stylizacje Wam się spodobają, a może nawet zainspirujecie się moim stylem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz